Rekruttering

FREMO er et rekrutteringsbyrå med lang erfaring fra jobbmarkedet i Midt-Norge.

Selskapet ble etablert i 2005. Vår kjernekompetanse er bemanning, rekruttering, omstilling og utvikling. Vi gjennomfører årlig ca. 120 rekrutteringsprosesser i privat og offentlig sektor. Lokal forankring og et stort nettverk i regionen, er et viktig verktøy i våre kandidatsøk. Vi har kontorer i Trondheimsområdet, men løser også oppdrag regionalt og nasjonalt.

FREMO skreddersyr rekrutteringsprosessen ut fra det enkelte oppdraget. Vi som prosjektleder og rådgiver tar hånd om hele eller deler av prosessen, fra oppstartmøte, behovsanalyse, utforme stillingsprofil, utlysningstekst og medieplan, søknadsadministrasjon, kandidatsøk/search, utvelgelse av kandidater til intervju, strukturerte intervjuer, testing av kandidater (adferds-, personlighets-, evnetester), referansesjekk, evaluering, innstilling og oppfølging. Vi bruker store ressurser på å være synlige i ulike rekrutteringskanaler. Dette gjør vi for å tiltrekke oss dyktige kandidater.

Vi har konsulenter som er sertifiserte rekrutterere DNV (Det Norske Veritas) og sertifisert i bruk av ulike testverktøy.

Vi ønsker å ha et tett og godt samarbeid med våre oppdragsgivere. Våre referansekunder kan bekrefte at vi gir mye av oss selv og gjør det som står i vår makt for å levere kvalitet.