Fremo Bemanning og Utvelgelse ble etablert i 2005 og våre forretningsområder er rekruttering, bemanning og team-/lederutvikling. Vi gjennomfører årlig ca. 130 rekrutteringsprosesser til faste stillinger i privat og offentlig sektor og vi er et stort vikarbyrå, med arbeidsgiveransvar for ca. 900 vikarer hvert år. For å sikre at vi til enhver tid har tilgang til de beste ressursene i markedet, arbeider vi systematisk med å kartlegge markedet og har et stort nettverk.

Selskapet har hatt en sunn vekst siden oppstarten og er sterk økonomisk og finansielt. Omsetningen var i 2018 kr 71 mill. Vi har gode rutiner for KS/HMS-arbeidet og følger alltid lover, regler og etiske retningslinjer i vårt arbeid.  Vi er medlem av NHO Service og har nå gjennomført en sertifiseringsprosess for å bli Revidert Arbeidsgiver gjennom NHO. Vi ble sertifisert som Miljøfyrtårn første gang i 2010. Vi er 12 ansatte og har kontorer på Lade i Trondheim og på Orkanger.

Våre verdier folkelig, fremoverlent og erfaren er leveregler for oss i hverdagen og vi lever etter vår visjon skaper vinnerfølelse.

www.fremobemanning.no

Resepsjon og kundemottak

Torgårdstrøa 6
7093 Tiller
Søknadsfrist: Snarest
Søknaden merkes: 4129862561

 

 

For en bedrift på Torgård er vi på utkikk etter en medarbeider i et vikariat i resepsjon/kundemottak.

 

Arbeidstid er mandag-fredag 08-16 uke 39-44.

 

Du vil jobbe i resepsjon og ha ansvar for kundemottak, registreringer PC, oppfølging avtaler og bilagshåndtering. 

 

Du er serviceinnstilt og strukturert og god på data. Du har gjerne erfaring fra tilsvarende jobb fra før, men dette er ikke et krav.

 

Søknadsfrist: Snarest

 

 

Intervjuer blir i uke 38, så vi anbefaler deg å søke stillingen snarest.

 

Spørsmål kan rettes til FREMO på tlf. 90790311.

 

 

 

Søk nå
Tips en venn

Ditt navn:
Send til E-post: