FREMO ble etablert i 2005 og er nå et av Trondheims største bemannings- og rekrutteringsselskaper. Vi åpner nå avdelingskontor i Tromsø. Våre forretningsområder er rekruttering, bemanning og rådgivning. Vi gjennomfører årlig ca. 140 rekrutteringsprosesser til faste stillinger i privat og offentlig sektor og vi er et stort vikarbyrå, med arbeidsgiveransvar for ca. 800 vikarer hvert år. Omsetningen var i 2019 kr 77 mill. og vi har ambisjoner om å vokse. Vi har gode rutiner for KS/HMS-arbeidet og følger alltid lover, regler og etiske retningslinjer i vårt arbeid.  Vi er medlem av NHO Service og er sertifisert Revidert Arbeidsgiver. Våre rådgivere er Sertifiserte Rekrutterere DNV-GL og i ulike testverktøy.  Våre verdier folkelig, fremoverlent og erfaren er leveregler for oss i hverdagen og vi lever etter vår visjon skaper vinnerfølelse. www.fremobemanning.no

Office Manager

Ladeveien 23
7041 Trondheim
Søknadsfrist: Snarest
Søknaden merkes: 4315971973

For kunde søker vi en selvstendig Office Manager med teknisk innsikt og interesse.

 

Arbeidsoppgaver:

 

  • Ansvar for kontoradministrative saker og kontordrift
  • Støtte til kontordrift av kontorer i utlandet
  • Bistå ansatte og andre med ulike spørsmål, printe ut, dokumenter, finne de rette kontaktene 
  • Kontaktperson for vaktmester, o.l
  • Ansvar for adgangskort til ansatte og bestilling av kontorrekvisita, gaver, blomster, kaffe, lunsj, møterom, hotell etc.

 

 

Kvalifikasjoner:

 

  • Må kunne snakke godt engelsk når det er nødvendig 
  • Må være effektiv, strukturert, løsningsorientert, omgjengelig, serviceminded, fleksibel og ha godt humør
  • Gjerne erfaring som resepsjonist eller Office Manager

 

 

 

Stillingen er i utgangspunktet 50 % med varighet 6.mnd, med gode muligheter for utvidelse og forlenging. 

 

 

Søknadsfrist: Snarest

 

 

Søk nå
Tips en venn

Ditt navn:
Send til E-post: