Adresseavisen:

 Adresseavisen er det viktigste nyhets- og annonseorganet i Midt-Norge og er blant Norges største mediebedrifter med om lag 200 ansatte. Mediehuset har 67 000 abonnenter og 236 000 daglige lesere på papir, nett og mobil. Adresseavisen er Norges eldste nåværende avis og utkom for første gang i 1767. Mediehuset er den største enheten i Polaris Media ASA, som er et børsnotert selskap og et av landets ledende medie-og trykkerikonsern. 

Om Adresseavisen Studio:

Adresseavisen Studio er en spennende, nytenkende og ambisiøs aktør i det trønderske byråmiljøet. I løpet av få år har vi etablert oss som en komplett tjenesteleverandør innen digital markedsføring, merkevarebygging, konseptutvikling og synlighets-/optimaliseringsprosesser.

Gjennom konseptene Brand Studio og Marketing Studio har vi vært i stand til å tilby innholdsproduksjon, webutvikling, grafiske design, søkemotoroptimalisering, analyser, performance, programmatisk annonsering, videoproduksjon mm. Alt dette er tjenester som løses blant egne, faglige dyktige medarbeidere.

Studiosatsingen har hatt en vekst både gjennom økt kundetilfang og gjennom strategiske oppkjøp, sist gjennom Xmedia AS. Studio i dag er preget av et dynamisk og meget kompetent arbeidsmiljø. Medarbeidere har ulik bakgrunn og erfaringsbase.

 

Les mer på: https://studio.adressa.no   

 

 

Adresseavisen Studio søker digitale markedsførere med operativ erfaring fra betalte kanaler

Adresseavisen AS
Ferjemannsveien 10
7014 Trondheim
Søknadsfrist: 26. juni 2021
Søknaden merkes: 4396979778

 

Adresseavisen studio er en del av reklamebyråsatsningen til et av Skandinavias største mediekonsern. Vi har et stort kundenettverk med blant annet nasjonale og lokale rammeavtalekunder.

 

Som digital markedsfører hos oss vil du få en viktig rolle i kampanje- og annonsehåndteringen til våre kunder, i kanaler som Snapchat, LinkedIn, Google og Facebook.

Jobben som digital markedsfører er både spennende og krevende. Din kompetanse vil styrke våre forutsetninger til å engasjere viktige målgrupper, og du vil få muligheten til å ta ansvar og utvikle deg faglig. Vi ser etter seg som er PPC- & SoMe-spesialist med erfaring fra oppsett, drift, administrasjon og analyse av betalt annonsering.

Som digital markedsfører hos oss blir du en del av et team med store ambisjoner, og du må være glad i å finne meningen bak tall gjennom datadreven analyse.

Du vil også få kundeansvar som matcher den digitale ryggraden til vår markedsavdeling, og vi håper du er både kreativ og nysgjerrig – og trives med høyt tempo i et resultatdrevet miljø.

 

Vi ser etter deg som:

Har erfaring med operativ betalt markedsføring på Facebook, LinkedIn, Snapchat og i Google-nettverket. Det er også en fordel om du har jobbet med andre DSP-er og annonsekjøpsplattformer.

Vi ser for oss at du har gode ferdigheter i Google Analytics og Google Tag manager, i tillegg til SEO-arbeid.  

 

Vi ønsker oss deg med disse personligeegenskapene:

  • Du er ryddig, selvstendig og med en ustrakt analytisk sans.   
  • Har stor arbeidskapasitet og tåler både stort ansvar og stor tillit.  
  • Du er løsningsorientert, og er kjent for din gode struktur.   
  • Du er kreativ og nysgjerrig som person som liker høyt tempo og trives i et resultatdrevet miljø.  
  • Tydelig i kommunikasjonen og god skriftlig framstillingsevne på norsk.   
  • Utstrakt kommersiell og digital forståelse.  

 

Hos oss blir dine oppgaver å ha det operativeansvaret for digital markedsføring. Gjennom performance marketing optimaliserer, analyserer og styrer vi våre kunders digitale markedsføring slik at vi er sikret gode resultater.

Du får kundeansvar mot noen av våre nøkkelkunder, og du går inn som en del av teamet for å bistå kundeansvarlig i kreative prosesser, utvikling av kampanjer og kundemøter.

Din rolle blir viktig for planlegging, A/B-testing og optimalisering av kampanjer, i tillegg til at du skal bidra med datadrevet innsiktsarbeid i planleggingsfaser.

Vi tilbyr

    • Grundig opplæring.
    • Mulighet for ansvar for egne kunder.
    • Konkurransedyktige betingelser. 
    • Gode pensjons- og forsikringsordninger. 
    • Bedriftsidrettslag, telefon og internett.
    • Et godt, allsidig og kreativt arbeidsmiljø. 
    • Flotte lokaler på «beste tomta i byen» med utsikt mot Nidelven.  

     

    For mer informasjon ta gjerne kontakt med:

    Hege Svendsen, Fremo Rekruttering, tlf. 905 87 920, hege@fremobemanning.no/Jorunn Løseth, 907 90 311/jorunn@fremobemanning.no eller Leder Digital Kommunikasjon Mads Østhus Olsen, mads.olsen@adressavisen.no, mobil 480 74 028.

     

    Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt, også overfor oppdragsgiver om ønskelig i innledende fase.

     

    Søknadsfrist: 26.juni  

    Søkere vurderes fortløpende og anbefaler deg å søke stillingen snarest.

Søk nå
Tips en venn

Ditt navn:
Send til E-post: