Symetri hjelper innovative bedrifter innenfor produksjonsindustrien samt bygg- og eiendomsindustrien med å optimere arbeidsprosesser, håndtere data, forenkle datastyring og forbedre kvaliteten gjennom hele livssyklusen til et objekt/komponent. Symetri har kontor i Forskningsparken i Oslo, og har totalt 470 ansatte i Norden. 100 000 brukere i Nord-Europa mottar effektiv veiledning i alt fra 3D-modellering og simulering til PLM (Product Lifecycle Management), BIM og BLM (Building Information Modelling og Building Lifecycle Management).Symetri er endel av Addnode Group.
Les mer om Symetri her: www.symetri.no

Field Marketer Norway

Symetri
Brøsetvegen 164e
7069 Trondheim
Søknadsfrist: Snarest
Søknaden merkes: 4403089680

 

 

Vi søker en Field Marketer Norway som har lyst til å være en del av en bedrift i sterk vekst, har store ambisjoner og en sterk entreprenørånd.

 

Dette er jobben for deg som motiveres av å være sentral i arbeidet med å sikre Symetris videre vekst – gjennom å utvikle samspillet mellom salg og markedsføring. Vi søker deg som er engasjert og interessert i den digitale utviklingen i samfunnet generelt.

 

 

Arbeidsoppgaver

  • Som Field Marketer Norway vil du jobbe tett med engasjerte kolleger og spesielt med den norske salgsavdelingen og dine kolleger innen MFG-markedsføring, både nasjonalt og internasjonalt.
  • Du vil blant annet ha ansvaret for å produsere, publisere og distribuere innhold til arrangementer, kampanjer og andre salgsaktiviteter for det norske markedet.
  • Du vil være ansvarlig for å initiere webinar, oppdatere nettstedet, kampanjesider og følge opp, samt effektmåle kampanjer i digitale verktøy.
  • Du vil være sentral i å støtte salg gjennom å utvikle aktiviteter for både det digitale og det mer personlige møtet. Og ikke minst, finne nye måter å engasjere og utvikle nye og eksisterende kunderelasjoner på.
  • Du vil jobbe muntlig og skriftlig på norsk og engelsk, og har du erfaring med publisering, analyser og digitale medier er det et pluss

 

 

Kvalifikasjoner 

  • Du har erfaring med å se mulighetene med å kombinere digitale verktøy, sosiale medier og det personlige møtet i et B2B-salgsmiljø.
  • Du er analytisk i din arbeidsmetodikk – du liker å vite og ikke å tro.
  • Er flink til å håndtere tekniske tekster og har jobbet med grafisk utforming av kampanjer.
  • Har erfaring med filming eller håndtering av små filmprosjekter.
  • Har erfaring med forskjellige verktøy som Hubspot, Microsoft Dynamics, Umbraco og ON24, eller er motivert for å lære disse. 
  • Du liker å få ting gjort og samtidig bidra til å videreutvikle måten å jobbe med markedsføring på.
  • Du er uredd og kommer med både gode og mindre gode ideer på hvordan en kan jobbe enda smartere og bedre.

 

 

Personlige egenskaper

  • Som person er du nysgjerrig, optimistisk,  lærevillig og selvgående
  • Du er en utpreget relasjonsbygger med et positiv syn, du er rett og slett glad i å samarbeide med dine kollegaer.
  • Du liker å utfordre det etablerte og finne gode løsninger sammen med andre.

 

 

 

Søknadsfrist: Snarest

 

 

 

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Nikolai Amdahl v. FREMO på tlf. 408 61 135

 

 

Alle søknader behandles konfidensielt, også ovenfor oppdragsgiver i innledende fase.

 

 

Søk nå
Tips en venn

Ditt navn:
Send til E-post: